Tek med nosečnostjo – da ali ne?

8. maj 2018 7:51:00

Tek v nosečnostiVeliko aktivnih bodočih mamic si želi s tekom nadaljevati tudi v času nosečnosti, srečujejo pa se s konfliktnimi informacijami glede te tematike. Nekateri zdravniki priporočajo nadaljevanje s tekom, le v manjšem obsegu oziroma z nižjo intenzivnostjo, drugi ga povsem odsvetujejo. Kako je torej s tekom med nosečnostjo?

Nosečnost vsekakor ni čas za začetek ukvarjanja s tekom. Če pa sicer redno tečete, pa je priporočljivo, da takoj po veseli novici o novem življenju v vašem trebuščku malce umirite tekaško navdušenje. Nadaljujte v počasnejšem tempu kot sicer, saj bo zaradi novih hormonskih in fizioloških sprememb v telesu tek postal ravno tako zahteven kot tek pred nosečnostjo na višji intenzivnosti. Kasneje bo potrebno zmanjšati tudi razdaljo, v visoki nosečnosti pa sta bolj priporočljiva hitra hoja ali plavanje.

 

Rekreacija med nosečnostjo prinaša mnogo koristi tako za mamo kot prihajajočega otroka:

•           zmanjšajo se bolečine v hrbtu,

•           izboljša se kakovost spanca,

•           zmanjšamo pa tudi možnost komplikacij pri porodu in

•           kopičenje odvečnih kilogramov...

Še več koristi in nasvetov za vadbo med nosečnostjo lahko preberete na spletni strani Pulz Športa: http://www.treningteka.com/tek/nosecnost-in-tek/. Vsekakor pa velja, da se o aktivnosti, ki je primerna za vas, posvetujete s svojim zdravnikom/ginekologom, ki lahko najbolje oceni koristi vadbe v vašem primeru.

Komentarji na to objavo so zaprti.