Gremo v Hribe – Planina nad Vrhniko

• Komentarji (1)

Arhivi

20. maj 2015 8:41:00

Planina nad VrhnikoZlatorogova Transverzala bo tokrat krenila na 733 metrov visoko Planino nad Vrhniko.

Kdaj: 23. 5. 2015

Izhodišče: Betajnova, »Štirna«

Trajanje pohoda: 60 min

Na Planino vodi množica markiranih poti in med njimi vsakdo najde svojim zmožnostim in rekreativnim potrebam primerno. Zlatorogova pot bo potekala po najbolj obiskani planinski poti, ki je primerna tako za mlado kot staro: avtocesto Ljubljana – Koper zapustite na izvozu Vrhnika, zavijte levo, pri tretjem semaforju desno, mimo zdravstvenega doma, približno 2 km po cesti naravnost dokler ne prispete do makadama, »Štirna« – to je izhodišče planinske poti, domačini ji pravijo Betajnova. Parkirajte in sledite kažipotu, ki vas usmeri na Storžev grič. Makadam cesta vas hitro pripelje do skupine hiš; za njimi pri opuščeni sušilnici  sadja sledite dobro vidnim planinskim markacijam dokler se pot v začetku gozda ob Županovi klopi ne razcepi. Izberite levo pot, ki vas zložno popelje do Bukve in odcepa proti Blatnem dolu, Zaplani, desno pa se zasuka proti cilju, zavetišču na Planini in razglednem stolpu.

Planina nad Vrhniko je izredno priljubljena izletniška točka, ki vsak vikend na svoj vrh privabi pohodnike iz vse Slovenije.  Ponaša se z 21,53 m visokim razglednim stolpom, s katerega pogled zaobjame skoraj celotno Slovenijo od Triglava vse do Snežnika.

Za vsakega udeleženca bo Pivovarna Laško Planinskemu društvu Vrhnika donirala 1 EUR za ureditev mini plezalne stene za otroke ali zamenjavo dotrajanih zunanjih lesenih miz in klopi pred kočo.

Več informacij in program: www.gremovhribe.si

Foto: Rado Krasnik

Komentarji na to objavo so zaprti.