S kolesom po Medvodah

23. maj 2016 8:00:00

Dvorec GoricanePomladni dnevi so kot nalašč za kolesarski izlet, tokrat vam predstavljamo prijetno in lahko kolesarsko pot po Medvodah, ki poteka prek Senice, Dola, Sore, Rakovnika in Goričan.

Pot, ki je dolga nekaj več kot 10 kilometrov, se začne v središču Medvod (občina, knjižnica, vila), kjer je parkirišče. Tam lahko pustimo avtomobile in se pripravimo na kolesarski izlet. Odpeljemo se mimo Blagovnega centra proti podvozu, za njim zavijemo desno, nato se po klancu povzpnemo na Svetje. Na vrhu zavijemo levo proti vrtcu, se peljemo mimo šole proti zdravstvenemu domu, za njim levo in po 200 metrih desno. Po ravnini Sorškega polja se peljemo proti Senici, levo in desno od nas se odpira razgled na cerkvi sv. Nikolaja na Jeprci in sv. Petra na Ladji, pred seboj levo, pod mogočnim Humom pa vidimo najvišji cilj - župnijsko cerkev sv. Štefana v Sori. Pridemo na Zgornjo Senico mimo kulturnega doma, trgovine, za njo zavijemo levo na nadvoz čez železniško progo in takoj desno proti Gorenji vasi. Na koncu Gorenje vasi zavijemo levo na kolovoz čez polje v gozd in se spustimo proti reki Sori, zapeljemo čez brv v Dol. Skozi vas Dol (Dolinčkova hiša, cerkev sv. Mihaela) odkolesarimo do glavne ceste Medvode-Škofja Loka.

Tam zavijemo levo proti Medvodam in po slabih 200 metrih - pri tabli SORA - desno k cerkvi sv. Štefana v Sori. To je najvišja točka naše poti, s katere je lep razgled na Sorško polje, Kamniško-Savinjske Alpe in Škofjeloško hribovje.

Pot se nadaljuje ob cerkvi in pokopališkem zidu, od koder se po klancu spustimo v vas, se peljemo mimo starega gasilskega doma (Finžgarjeva spominska soba) in šole v Rakovnik, kjer še pred prvimi hišami zavijemo desno. Po zgornji rakovniški polici kolesarimo do Goričan, kjer se zapeljemo mimo dvorca Goričane (na fotografiji), desno po klancu navzdol v vas Vaše in po dobrih sto metrih zavijemo levo proti podvozu pod železniško progo. Peljemo se mimo igrišča, železniške postaje čez sorški most nazaj pred knjižnico, kjer smo začeli pot.

Komentarji na to objavo so zaprti.